Födelsedag!

Publicerad 2012-11-13 12:04:00 i födelsedagstårtor,

Idag föds bloggen officiellt! Välkommna hit!
För er som inte känner mig så är jag en tjej på 20 år som alltid har haft en passion för bakning men nu även hittat sitt kall i livet, tårtor! Jag är även lärarstudent i Uppsala så jag älskar att kombinera tårtor och min kärlek för barn vilket kan resultera i de alla möjliga slags roliga tårtor.  
Bloggen kommer bli en plattform för mig att både spara och dela med mig av mina skapelser, recept och tips.
 
Jag hoppas ni kommer kunna glädjas med mig i min resa som tårtbagare!
 
Simons 1 års tårta med babblarna! Vaniljbottnar med färska hallon, grädde och spacklad med vitchoklad ganache. Figurerna är i marsipan.
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-13 12:18:18

Kommer följa bloggen slaviskt :) men när man klickar på kommentera så ändras headerbilden bara så du vet :)

Svar: Vad kul! Åh tack, ska slipa till det på en gång! :)
emma larsson

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-11-13 12:25:53

Välkommen till bakbloggsvärlden! :)

Svar: Tack så mycket!!
emma larsson

Postat av: sandra

Publicerad 2012-11-13 13:50:44

Hej det här var väl på tiden :) har smygtittat på dina tårtor på f b ett tag. Kul att du skaffat en blogg mvh Gustav Hanssons syrra Sandra

Svar: Hej hej! Vad roligt! :D
emma larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkomna! Jag är en lärarstudent på 20 år med en stor passion för bakning. Min hobby har inga gränser, den är en otrolig resa!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela